دفتر عشق
نوشته شده توسط : naz nazi

             

 


               دفتر عشق که بسته شد  دیدم منم تموم شدم

 

                خونم حلال  ولی بدون به پای تو حروم شدم

 

                 اونی که عاشق شده بود   بدجوری تو کار تو موند

 

                  برای فاتح دلت  حالا باید فاتحه خوند

 

                   تموم وسعته دلو به نام تو سند زدم

 

                     غرور لعنتی می گفت بازی عشقو بلدم

 

                     از تو گله نمی کنم از دست قلبم شاکی ام

 

                        چرا گذشتم از خودم چرا غرق تاریکی ام

 

                         دوست ندارم چشمهای من  فردا به آفتاب وا بشه

 

                        چه خوب می شه  تصمیم تو آخر ماجرا بشه

 

                        دست و دلت نلرزه   بزن تیر خلاصو

 

                         از اون که عاشقت بود  بشنو این التماسو




:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: